loading...

alireza

بازدید : 46
شنبه 14 مرداد 1402 زمان : 12:46

آیا به دنبال یک میز برای اتاق غذاخوری خود هستید؟ شکل گرد، مربع یا مستطیل در چوب، فلز یا سرامیک... انتخاب گاهی اوقات می‌تواند پیچیده شود، زیرا مدل‌ها بسیار متنوع هستند. خرید این وسیله مورد نظر، اغلب یک سرمایه‌گذاری است که باید در مورد آن فکر کرد. چندین عامل باید در نظر گرفته شود، از جمله فضای موجود و یا سبکی که می‌خواهید القا کنید. پس در این مقاله، فروشگاه توفرم دکور همه چیزهایی را که باید هنگام جستجوی آن برای اتاق در نظر بگیرید را توضیح خواهد داد.

چه شکلی را برای میز غذاخوری خود انتخاب کنید؟

شکل گرد، مربع، مستطیل، بیضی مدل‌های میز غذاخوری بسیار متنوعی هستند. برای کمک به شما در انتخاب، اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های هر شکل بیندازیم.

گرد: مد روز و مدرن که در حال افزایش است. برای چی ؟ گرد بودن لطافت خاصی را به دکوراسیون اتاق نشیمن می‌آورد. علاوه بر آن‌که دوستانه بودن میز گرد آن را به یک کاندیدای ایده‌آل برای مبلمان اتاق غذاخوری شما تبدیل می ک‌ند. این شکل مخصوصاً برای فضاهای کوچک مناسب است، زیرا می‌توانید بدون هیچ مشکلی در اطراف حرکت کنید.

مربع: برای یک فضای داخلی شیک، مدلی عالی که فراتر از سبک، بسیار کاربردی نیز هست. مربع مخصوصاً برای مناطق کوچک مناسب است، زیرا شکل آن به مدل اجازه می‌دهد، بدون مشکل به گوشه ای برود. اما مراقب باشید، هر چه بزرگ‌تر باشد، فضای بیشتری را اشغال و از نزدیکی بین مهمانان می‌کاهد.

مستطیل: در طول سالیان متمادی جای خود را در اتاق‌های غذاخوری تثبیت کرده، سبک و کاربردی را نیز به ارمغان می‌آورد. اگر این قدر محبوب هست، به این دلیل است که مدل مستطیل می‌تواند بیشترین مهمانان را در خود جای دهد.

مطالعه بیشتر: برای اطلاعات دقیق از انتخاب مناسب طرح میز غذاخوری مقاله ی طرح مناسب میز ناهارخوری را برای منزل خود انتخاب کنید را مطالعه کنید.

بیضی: شکل ترکیبی عالی بین گرد و مستطیل که دارای مزایای زیادی است. آن‌ها، معمولا بزرگ و بسیار دوستانه هستند که مهمانان زیادی را گرد هم می‌آورند. اما این همه ماجرا نیست، سبک باریک و اصلی آن، شکل ظاهری شیک به اتاق‌های غذاخوری می‌دهد و در انواع فضای داخلی نیز جای می‌گیرد!

میز غذاخوری: کدام مواد را انتخاب کنیم؟

بعد از شکل، انتخاب مواد است! به همین ترتیب چندین انتخاب از چوب، فلز، پلاستیک، شیشه یا سرامیک در دسترس شما قرار دارد. فروشگاه توفرم دکور سعی کرده، شما را با یک مرور کوچک از هر متریال، بیشتر آشنا کند.

چوبی: اصیل و طبیعی، میز غذاخوری از این جنسمورد نظر به مرور زمان از مد نمی‌افتد. بدین دلیل‌که او سبک خاص خود را دارد که با جذابیت طبیعی آغشته شده است. افراد زیادی، استحکام این نوع و همچنین توانایی برای تناسب با هر سبک داخلی را دوست دارند.

فلزی: این ماده نه تنها بسیار مقاوم و زندگی با آن آسان است، بلکه به میزها شخصیت خاصی می‌بخشد. برخلاف چوب، فلز طیف وسیع‌تری از رنگ ها را ارائه می دهد.

لمینت: یکی از مواد رایج که بسیار مدرن است. این ماده از کرافت گرم شده، فشرده، مقاوم و استحکام است. جدا از استحکام، نگهداری از این جنس بسیار آسان است. لمینت بسیار پرطرفدار هست، بدین دلیل‌که به شما امکان می‌دهد در حالی که قیمت پایین تری ارائه می‌دهد، یک رویه چوبی یا حتی بتونی یا فلزی داشته باشید.

سرامیکی: برای میز غذاخوری مد روز که مزایا را چند برابر می‌کند، فضای داخلی شما را تسخیر و به زیبایی تزئین می‌کند.

راهنمای دانستن همه چیز در مورد انتخاب و خرید میز غذاخوری

مطالعه بشتر : اگر شما هم قصد خرید میز تلوزیون چوبی دارید ولی نمیدانید چه جنس چوبی برای میز تلوزیون بهتر است مقاله ی میز تلویزیون چوبی، انتخابی ایده‌آل و لوکس را مطالعه فرمایید.

این وسیله مورد نظر، نقطه کانونی هر اتاقی به شمار می‌آید. اما با وجود امکانات بسیار زیاد، برای برخی دشوار هست که بدانند چه چیزی مناسب است. پس فروشگاه توفرم دکور، نکاتی را به شما توضیح خواهد داد. در ابتدا به فضایی که میز غذاخوری در آن قرار می‌گیرد، باید فکر کنید. این مورد را به خاطر داشته باشید که شکل مستطیل و بیضی برای فضای طولانی‌تر مناسب است.

کیفیت مواد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اما به غیر از موارد بالا ضخامت، رویه و همچنین به قانون طلایی راحت نشستن و ترک کردن نیز باید توجه کافی داشت. به گفته توفرم دکور، ماندگاری طولانی و حداکثر کارکرد را نباید از یاد برد.

علاوه بر آن‌ مدلی را انتخاب کنید که در عین حال، نقش یک قطعه تزئینی را ایفاء کند. برای فضاهای کوچک مهم است، میز غذاخوری انتخاب کنید که قابل تغییر باشد تا با فضای شما سازگار شود.

نتیجه:

از نظر طراحان دکوراسیون زیادی، میز غذاخوری یکی از جذاب‌ترین مبلمان‌ها در خانه است. پس در انتخاب و خرید آن باید نهایت دقت را به کار برد، به همین خاطر هست که ما به شما فروشگاه توفرم دکور را معرفی کردیم. در توفرم دکور، معیارهای انتخاب زیادی متناسب با نیاز مشتری در نظر گرفته شده است.

برای دیدن انواع میز تلویزیون روستیک کلیک کنید.

برای دیدن تمامی محصولات چوب و فلز کلیک کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 1155
  • بازدید کلی : 1642
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی