loading...

alireza

بازدید : 14
دوشنبه 22 خرداد 1402 زمان : 18:10

هنگامی که در حال تغییر دکوراسیون حمام خود هستید، تمرکز روی مجموعه، کاشی و غیره است. جای شگفتی نیست که درب‌های حمام اغلب قصد لحظه آخری هستند که پس از کمی تامل کردن انتخاب خواهند شد. اما این شرم‌آور است، زیرا ورودی‌ و دستگیره‌های آن‌ها می‌تواند تفاوت زیادی در ظاهر اتاق شما ایجاد کند و همچنین ویژگی‌های کاربردی دیگری را نیز به همراه داشته باشد. فروشگاه آداک درب در این مقاله به مواردی از جمله موادی که از آن ساخته شده و یا بهترین نوع برای پاسخگویی به نیازهای فضا زندگی و سایر ویژگی‌هایی که ممکن است بخواهید نگاه می‌کند، پس به خواندن ادامه دهید.

درب حمام از چه موادی باید ساخته شود؟

مطالعه بیشتر : برای خرید درب ضد سرقت لازم است از جنس انواع درب اطلاع داشته باشید برای این منظور مقاله ی بررسی جنس انواع درب ضد سرقت را مطالعه فرمایید.

هنگام انتخاب درب حمام جدید برای خانه خود، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که از چه چیزی ساخته شده‌اند؟ مانند همه ورودی‌های داخلی مواد انتخابی وجود دارد، اما ورودی این قسمت الزامات خاصی نیز به همراه دارد.این یک ورودی هست که استفاده زیادی از آن تضمین شده، بنابراین باید محکم باشد. علاوه بر آن‌که می‌توانند مستعد ریختن و پاشیدن مایعات چسبنده مانند پاک کننده، مرطوب کننده و یا داروها باشند، بنابراین تمیز کردن آسان سطح همیشه یک امتیاز خواهد بود. در نهایت باید حریم خصوصی را فراهم و ساخت و ساز با احساس جامد نیز یک مزیت خواهد بود، پس انتخاب مواد مناسب می‌تواند کلیدی باشد. در این‌جا فروشگاه آداک درب خلاصه‌ای از مواد رایج ورودی‌های داخلی که وجود دارد و می توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید را خواهد گفت:

  • چوب: انتخاب کلاسیک برای هر ورودی داخل، بدین دلیل‌که یک ماده انعطاف‌پذیر و بادوام هست که با استفاده از یک لایه رنگ، موم یا لاک می‌توانید آن را در برابر نمناکی ببندید. قالب جامد آن نیز، حسی قوی از محدوده خصوصی ایجاد و همچنین در برابر صدا و گرما رسانای خوبی هستند.
  • لمینت: یکی دیگر از جایگزین‌های محبوب که در مقابل نمناکی مقاوم است تا از تورم، تاب برداشتن یا پوسیدگی جلوگیری کند. یکی دیگر از مزایا این جنس، آسان تمیز کردن سطح لمینت است. بدین دلیل‌که لازم نیست نگران خشک شدن کف صابون پاشیده شده در پشت در باشید، لمینت به شما امکان می‌دهد هر گونه باقیمانده را بدون تلاش یا آسیب پاک کنید.

کدام نوع درب برای حمام مناسب است؟

حمام‌ها اغلب کوچک‌ترین اتاق در خانه هست که فقط فضای کافی برای قرار دادن مجموعه واقعی در آن وجود دارد. این باعث می شود تا مکان مناسبی برای آزمایش انواع ورودی‌های کم مصرفی باشد که فروشگاه آداک درب به آن‌ها اشاره خواهد داشت.

کشویی داخلی یک انتخاب عالی برای این ورودی‌ها هستند، زیرا به سختی فضایی را اشغال می‌کنند. یک ورودی جیبی نیز مانند کشویی با حرکت در امتداد مسیر برای باز شدن کار می‌کند. اما تنها تفاوت این است که مسیر برای نوع جیبی *داخل* دیوار اجرا خواهد شد، بنابراین زمانی که باز هست خود ورودی از دید پنهان می‌شود.

یکی دیگر از انتخاب‌های درخشان، تاشو هست که برای کمک به صرفه‌جویی در فضای کف استفاده می‌شود. این نوع ورودی از چندین پانل کوچک تشکیل و با هم چیده شده‌اند که با تا کردن روی خود باز می‌شوند. معمولی نوع دیگری که مانند ورودی‌های فلاش و پانلی نیز، برای استفاده در حمام محبوب هستند. اگر «صرفه جویی در فضا» نوع شما نیست، نصب مجموعه ای از ورودی‌های فرانسوی نیز به شما این امکان را می‌دهد که درگاه خود را به یک ورودی بزرگ تبدیل کنید.

در نهایت، هیچ "ورودی عالی برای این فضا" وجود ندارد که مناسب همه باشد. همیشه به ترجیحات شخصی بستگی دارد. برای حمام‌های کوچک، درب‌های تاشو یا کشویی کم مصرف یک انتخاب عملی و همچنین برای بودجه‌های کوچک، یک ورودی فلاش مناسب‌تر است که می‌تواند در بسیاری از طرح‌های داخلی طراحی شود.

نکاتی در انتخاب درب حمام شما

مطالعه بیشتر: برای انتخاب طرح مناسب متناسب با محیطی که درب را انتخاب میکنید حتما مقاله ی بهترین طراحی درب را مطالعه بفرمایید.

بسیاری از سازنده‌ها این امکان را به شما می‌دهند که بین ورودی‌های داخلی تمام شده، ناتمام و یا آماده شده انتخاب کنید. اما وقتی صحبت از درب حمام می‌شود، این گزینه‌ها اهمیت بیشتری دارند که فروشگاه آداک درب به آن‌ها اشاره خواهد کرد. در ابتدا باید گفت که کاملاً آب بندی شوند تا از جذب رطوبت جلوگیری شود. اکثر این فضاهای مورد نظر، زمان زیادی را پر از بخار و هوای مرطوب می‌گذرانند، پس نباید به ورودی شما نفوذ و آن را پوسیده کند.

اگر تصمیم دارید به دنبال ورودی ناتمام و یا آماده شده بروید، مطمئن شوید که چه رنگی در برابر رطوبت محافظت می‌کند. یک براق یا حتی پوسته تخم مرغ با کیفیت بالا برای محافظت از ورودی شما خاصیت ضد آب دارد، اما باید مطمئن شوید که هر اینچ ورودی حتی کناره و لبه‌ها نیز پوشیده شده باشد.

نتیجه:

امیدواریم در این مقاله متوجه شده باشید که کدام نوع درب حمام، برای خانه شما مناسب است. اما اگر در انتخاب این نوع ورودی برای خانه خود به کمک بیشتری نیاز دارید، همیشه می‌توانید برای راهنمایی و پشتیبانی بیشتر با تیم متخصص فروشگاه آداک درب تماس بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 1157
  • بازدید کلی : 1644
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی